25.4.19

Rolkoffertje

Deze week ontving ik een electronische missive van ene Victor en omdat Victor zijn achternaam niet meldt, neem ik voetstoots aan dat hij, net als alle andere employees van airbnb, Rolkoffertje heet, Victor Rolkoffertje. Ik raakte met hem in contact omdat ik eerder een missive ontving - van laat ik hem Jeroen Rolkoffertje noemen -  met  de aanhef: "Hoi Wim" en nu zijn er grenzen zelfs voor Rolkoffertjes, dus na een kwartiertje  naarstig speuren vond ik een airbnbwebsite waar ik dan wel geen bezwaar tegen deze aanhef kon maken, maar in ieder geval  een vraag kon stellen en ik vroeg m.i. terecht of men geheel van de pot gerukt was. Daarop kwam eerder genoemde Victor in het geweer, die me niet in het Nederlands, maar  in slecht Engels het volgend briefje stuurde:
Dear Sir,
I mean is an automatic email it will be the same for everyone, so we will address everyone the same way, if you want to be call Sir or any title you want you can add it in your name and it will appear in the email, and if you agree with the Airbnb policies you agree with this as I say if you want it to be change write us some feedback to change it for the future.
Hope you understand,
Victor 
Ik begrijp uit Victor Rolkoffertjes schrijven dat de volledige klandizie van airbnb mijn voornaam draagt, vandaar dat "Hoi Wim".