T.13 was de eerste Bugatti die commercieel leverbaar was vanuit de fabriek in Molsheim. Oorspronkelijk was het een viercylinder met 8 kleppen, later was ook een 16 klepper leverbaar , die vanaf 1914 tot na 1920 leverbaar zou blijven. De wielbasis was 2 meter, maar er was ook een 2,4 meter en een 2,55 meter wielbasis leverbaar, die heetten respectievelijk T.15 en T.17. Wat er alllemaal mogelijk was op basis van de T.13 is gedeeltelijk te zien op de foto's.
30.1.25
T. 13
T.13 was de eerste Bugatti die commercieel leverbaar was vanuit de fabriek in Molsheim. Oorspronkelijk was het een viercylinder met 8 kleppen, later was ook een 16 klepper leverbaar , die vanaf 1914 tot na 1920 leverbaar zou blijven. De wielbasis was 2 meter, maar er was ook een 2,4 meter en een 2,55 meter wielbasis leverbaar, die heetten respectievelijk T.15 en T.17. Wat er alllemaal mogelijk was op basis van de T.13 is gedeeltelijk te zien op de foto's.