Volgens de eigenaar is het vehikel op de bovenste foto, dat hij op
Ebay verkocht, samen geknutseld uit een Nash 1936, dat het in
werkelijkheid om een Nash uit 1937 gaat wordt duidelijk uit de foto
eronder, waar Ry Cooder op het spatbord zit van een Nash 1937, die ik
destijds had.
Er wordt wat afgeknoeid met auto's, enige tijd geleden is een Citroen 15/6 cabriolet uit 1951 aan het Nederlandse wagenpark toegevoegd, terwijl Citroen in dat jaar helemaal geen cabriolet gebouwd heeft. Voor de oorlog bouwde Citroen nog geen handvol cabriolets op basis van de 15/6, maar de eigenaar van de 1951-cabriolet liet, voor naar ik aanneem, heel veel geld op basis van een parij roest afkomstig van een sedan uit 1951, die hij in Frankrijk opduikelde, in Engeland zo'n vooroorlogse auto reconstrueren. Het gaat hier dus om een volledig nieuwe auto, waarvoor wonderlijk genoeg, volgens het Ministerie van Financien, geen BPM en BTW hoeft te worden betaald.

Er wordt wat afgeknoeid met auto's, enige tijd geleden is een Citroen 15/6 cabriolet uit 1951 aan het Nederlandse wagenpark toegevoegd, terwijl Citroen in dat jaar helemaal geen cabriolet gebouwd heeft. Voor de oorlog bouwde Citroen nog geen handvol cabriolets op basis van de 15/6, maar de eigenaar van de 1951-cabriolet liet, voor naar ik aanneem, heel veel geld op basis van een parij roest afkomstig van een sedan uit 1951, die hij in Frankrijk opduikelde, in Engeland zo'n vooroorlogse auto reconstrueren. Het gaat hier dus om een volledig nieuwe auto, waarvoor wonderlijk genoeg, volgens het Ministerie van Financien, geen BPM en BTW hoeft te worden betaald.
