5.3.07

Opsterland

Van de morgen heb ik bezocht een email naar ons burgemeester te versturen, maar ik heb hem krekt zo hard weer weerom gekregen van de mailmarshal. Wie zal dat nou weer wezen, dacht ik bij mij zelfs. Is dat een manstje dat heeltijds met een slaaibijl voor de computer omgrijmt en alles wat maar een beetsje verdocht oget, de harsens inslaat? Wat verders in het bericht staat, ik heb der geen flauw idee van, het is geen Fries en ook geen Hollands en met die talen heb ik mij in Opsterland altijden redden kunnen en dat wou ik ook maar zo houden.
Ch. Ammersma - Verstop d’Gemauch, Gorredijk.

Het bericht:
"The following email message was blocked by MailMarshal:
  
   From:      ch.ammersma@hetnet.nl
   To:        sicko.heldoorn@opsterland.nl
   Subject:   Lauswolt
   Message:   B45ebd2bd0000.000000000001.0001.mml

Because it contains a potentially malicious filetype attachment.

If you believe the message is business related, please contact helpdesk@opsterland.nl and request that the message be released. If no contact is made within 5 days the message will be automatically deleted."