20.2.07

Helpdesk 2

Mijn verontschuldigingen: de helpdesk van HETNET is niet een burootje met het bordje "Help" er op, er zit zowaar iemand achter, maar helaas kan die niet lezen, want ik kreeg na maanden dit antwoord:

"Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.
Wanneer e-mailberichten niet aankomen bij de geadresseerde, krijgt de verzender normaal gesproken een bericht terug van de mailserver met daarin de reden waarom het bericht niet kon worden afgeleverd. In dit e-mailbericht vindt u een overzicht van de mogelijke oorzaken.
Verkeerd e-mailadres
Het e-mailadres van de ontvanger is niet langer in gebruik of is niet juist opgegeven.
Let erop dat er geen spaties of komma's voorkomen in het e-mailadres.
(toch) Niet verzonden
Het bericht is niet succesvol verstuurd naar de mail-server
U kunt in Outlook Express in de map 'Verzonden items' alle e-mailberichten terugvinden die verstuurd zijn. Wanneer het bericht in deze map staat, is het bericht hoogstwaarschijnlijk goed verstuurd. Wanneer het bericht niet in deze map staat, kunt u er vanuit gaan dat het bericht niet verstuurd is. U heeft misschien nog niet op de knop 'Verzenden en Ontvangen' geklikt. Het is belangrijk dat er op het moment van versturen een verbinding met internet is, of dat deze automatisch gemaakt wordt. Wellicht zijn de instellingen van uw e-mailprogramma niet in orde. In dit laatste geval ontvangt u een foutmelding direct wanneer u het bericht probeert te versturen."

Het probleem is, dat ik maandenlang soms meerdere malen per dag de mededeling krijg dat HETNET een missive niet kan bezorgen, een missive, die ik nooit verstuurd heb.