Geachte heer
Hartelijk dank voor uw reactie. Graag wil ik hierop reageren.
Vriendelijk bedankt voor de moeite die u hebt genomen om uw klacht over de postbezorging aan ons door te geven. Ik vind het vervelend dat de bezorging niet naar uw tevredenheid gebeurt.
TNT Post verwerkt dagelijks 16 miljoen poststukken en doordat deze zendingen niet zijn voorzien van een unieke code kunnen we niet meer achterhalen wat er met deze zendingen is gebeurd en dus ook niet waardoor de zending vertraging heeft opgelopen. Het controleren van de frankering mag maximaal tot 1 dag vertraging leiden. Daarom kan ik geen gerichte actie ondernemen. Uw klacht wordt uiteraard wel geregistreerd. Hiermee is uw klacht afgehandeld, u krijgt daarom geen reactie meer. Ik wil u toch hartelijk danken voor het melden van uw klacht. Mocht het in de toekomst toch nog voorkomen, laat het mij dan alstublieft weten.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.
Met vriendelijke groet,
Elko Smid
TNT Post Klantenservice
Nu had de brief uit Metslawier wel degelijk een barcode, maar ik vrees met grote vreze, dat TieEnTie, want zo spellen we dat, met knuppels als Elko, die het klaarblijkelijk allemaal geen donder kan schelen en alleen maar voorbedachte epistels kan rondsturen, het einde van een normale klantgerichte postbestelling in zicht is.