5.10.18

Hotel

Ik was ooit in een hotel - waarover zo meteen meer - op de Veluwe, waar je voor de broodnodige rust op zaterdag en zondag niet naar toe hoeft, want het ene motorclubje is nog niet de hoek om of je hoort het andere motorclubje kilometers ver al aankomen. Ik werd er ho(re)ndsdol van. Daarom heb ik het volgende voorstel: op zaterdag en zondag mag er alleen in clubverband op motorfietsen worden gereden als men gecastreerd is. Het wordt tijd dat het mensdom eindelijk eens een koekje van eigen deeg krijgt, het heeft ons soort namelijk zonder enige reden te pas en te onpas gecastreerd. Ik meld me graag aan als castratrice. Het wordt natuurlijk wat veel voor mij om al die kloten af te bijten  en vervolgens te verorberen, maar ze kunnen heel goed verwerkt worden in hondenbrokjes. Ik zie het al voor me, natuurlijk niet onder het merk Nature's Best en het meer toepasselijke Nature's Worst is niet commercieel genoeg, maar onder het merk klotenhapper, natuurlijk op de gebruikelijke wijze door Nederlanders verbasterd tot CLODHOPPER, THE BRAND DOGGIES LOVE
Over het hotel nog het volgende: mijn logies kostte per nacht zeventieneneenhalve euro, zogenaamd  omdat de kamer na mijn verblijf moest worden gereinigd. Nu ben ik een zindelijke hond, dus die kosten zijn beledigend, bovendien wordt de kamer pas na de laatste nacht ten behoeve van allergische personen van het mensdom schoongemaakt. Als er toch gekloothapt moet worden neem ik de directie van het etablissement dolgraag even mee, want zo'n prijs slaat nergens op.
Una Barquhar