Het waren duidelijk automodellen, maar waarvan precies, werd in het midden gelaten. Dit is een kraanwagen gemaakt door de Amerikaanse fabrikant Hubley. Ik heb de datum van productie in de "Catalogue Mondial des Modèles Réduits Automobiles" van Jacques Greilsamer en Bertrand Azéma uit 1967 niet kunnen achterhalen. Het is duidelijk een stukje speelgoed en er kan weinig aan kapot, maar toch is het al iets meer dan een nondescripte personenwagen, want er kan een andere auto mee worden weggesleept.
Het volgende model is een Dinky Toys, een Bedford kiepwagen, waarvan de bak met een handle aan de zijkant omhoog en omlaag kon worden gedraaid. Hij was van 1948 tot 1963 in productie en kon tegen een stootje, het enige fragieler deel was de klep van de laadbak.
De De Soto "Diplomat" 1959 werd door Dinky Toys France gemaakt van 1960 tot 1964. De Soto, een Chryslerproduct verdween in 1961 van het toneel, het merk was speciaal voor de export bedoeld, de basis van de "Diplomat" 1959 was een Plymouth. Deze Dinky heeft ramen, een stap verder en ook deuren, motorkap en kofferdeksel kunnen open en de kans op mankementen neemt enorm toe.