Frank Lockhart in de winnende Miller
Ook in 1926 was het weer Miller wat de klok sloeg, natuurlijk niet allemaal ingeschreven door de firma zelf, maar volk met meer dan een handvol geld kocht een Miller schreef zich in, racete in hoogst eigen persoon of nam een coureur in dienst en hoopte als eerste de finish te bereiken want er viel veel geld te verdienen, de eerste prijs was $35.000. Winnaar werd Frank Lockhart ingehuurd door Peter Kreis. Van de 28 ingeschreven auto's bereikten 13 de eindstreep, 12 daarvan waren Millers. Onder de uitvallers was een tweetal Locomobile "Junior 8's", maar die waren ook gebouwd door Miller. Verder haalden twee Eldridges de finish niet, één gereden door de Britse contructeur E.A. Eldridge, de andere door W. Douglas Hawkes. Twee Schmidt-Argyles vielen eveneens uit, ook hier zat de constructeur aan het stuur van een van de wagens, de andere werd gereden door de Fransman Albert Guyot. De pacecar was een Chrysler "80".
W. Douglas Hawkes in een Eldridge
Albert Guyot in een één van de Schmidt- Argyles
De pacecar: een Chrysler "80".