Ik kom even terug op een stukje dat ik medio mei schreef over de KPN en zijn directeur Klantenservice, die zoals bij de afdeling Klantenservice van dergelijke bedrijven voor de klanten onbereikbaar is, waardoor zijn service naar de mesthoop kan worden verwezen, hij spreekt je steevast aan met je omdat volgens een dergelijke vlegel de, overigens nooit gevraagde, klanten dat wensen.
Je hebt schoffelaars en schoffelaars,
er zijn de goede die met een schoffel onkruid verwijderen en er zijn de
slechte zoals Bob Mols, die zijn te dik belegde boterham verdient bij de
KPN en besloten heeft dat ik - omdat ik er niet woon - binnenkort niet
meer naar een aantal regionale zenders mag kijken. Mols, een
onbeschofte vlerk, die mij toespreekt alsof ik met hem in de zandbak
heb gespeeld laat mij het volgende weten: "vanaf 4 juli 2017 zijn de
regionale zenders alleen te
bekijken in de desbetreffende en omliggende regio. Woon je bijvoorbeeld
in de provincie Utrecht of Gelderland dan kun je nog steeds de zender
RTV Utrecht bekijken. Woon je echter in Friesland, dan kun je de
Utrechtse zender niet meer bekijken". Bovendien heeft voornoemd Bobje
besloten dat er maar weer eens flink met internationale zenders moet
worden geschoffeld, zodat ik op 4 juli geruime tijd op de knieën voor
mijn tv-toestel kan doorbrengen om de kanalen opnieuw in te stellen.