1.12.09

Crisis in 't Gooi 35

Na een week in de dugout, begrijp ik nog steeds niet hoe Peter-Paul achter het bestaan van dit blog gekomen is. Ik had zelfs Samantha niet verteld, dat ik een soort dagboek bijhield, want dan kun je net zo goed een advertentie op de voorpagina van "de krant voor wakker Nederland" zetten. Sam houdt niets voor zich. Gelukkig heeft ze Peter-Paul bezworen Bastiaan niets over "Crisis in 't Gooi" te vertellen. Ik vind het weird, want at the end wilde ik de lezers alleen maar duidelijk maken dat wij in het Gooi, net als andere Nederlanders, het in deze tijd van crisis moeilijk hebben. Maar ja, maak dat Basseman maar eens clear. Gelukkig, want dat leidt af, is hij nog steeds driftig op zoek naar een of twee automobielen: een oudere en een voor daily use. Ik informeer dagelijks of hij vordert met zijn speurtocht. Veel ander nieuws heb ik niet te melden, behalve dat we nu in het Gooi een Michelinsterrestaurant hebben. In een achterafstraatje in Bussum of all places.

Barbara Lebber - Beck, Blaricum