INTER
Twee "micro-voitures" en beide met iets opmerkelijks. Van beide kon de spoorbreedte voor worden verkort om zo de autootjes via een normale voordeur binnenshuis te manoeuvreren. De Inter Autoscooter was een product van de Société Nationale de Constructions Aéronautiques du Nord en de vliegtuigconstructie was er duidelijk van af te zien. Het was een tweezitter met chauffeur en passagier in tandemzit achter elkaar. Bedrijfszeker was de Inter, dankzij het ingewikkelde startsysteem, niet. Hij stond in 1953 op de Parijse autosalon en was van 1954 tot en met 1958 in productie. De ééncylinder 175cc motor kwam van Ydral, de top lag bij 80km/u. De Reyonnah (de naam was een omkering van de naam van de bouwer Robert Hannoyer) stond in 1950 op de Parijse Salon. Hij had een Ydralmotor van 175cc of een AMC-motor van 250cc, met respectievelijke snelheden van 60 of 80 km/u. Ook hier zaten chauffeur en passagier in tandem. De auto was maar een paar jaar in productie. Een speciaal geprepareerde Reyonnah wist op het Montlhérycircuit een snelheid van 100km/u. te halen.