27.11.09

Crisis in 't Gooi 34

Even time-out voor this dagboek, want ik werd gebeld door een buitengewoon opgewonden Sam omdat Peter-Paul had ontdekt dat ik op het blog van ene Bloemendaal schreef en dat er all kind of things aan de orde kwamen, waar de wereld geen weet van mocht hebben. Peter-Paul dreigde zelfs Bastiaan in te lichten. Nou dan zijn, zoals ik eerder schreef, the turnips ready. Natuurlijk heb ik die vijftig euro per published bijdrage niet nodig, al vond ik het leuk Céciles gourmetvoer ervan te betalen. Voorlopig ga ik dus even in de dug-out. We hebben inmiddels wel voor drie kamers BeoVision 10 besteld: een set voor de woonkamer, een set voor de slaapkamer en een set voor Bassemans werkkamer. Maar zelfs daarmee raken de Guernseycentjes niet op. Perhaps moeten we, om het grote geld, want de Guernseycentjes zijn natuurlijk peanuts, weg te sluizen, eens denken aan een cottage in Mozambique. Alhoewel Sam zei dat ze vandaag in de International Herald Tribune een hele pagina met huisjes all over the world had gezien van Christie's: estates in Patagonia, Ierland en Duitsland. Zo dadelijk maar eens zien of ik die advertentie on line kan bekijken.

Barbara Lebber - Beck, Blaricum