18.11.09

Crisis in 't Gooi 32

Voorlopig maar even niet naar buiten. Pappie zal zeggen: "Het is echt Trygve Gulbranssenweer". Wat hij daar nou exactly mee bedoelt, I don' know. Maar elke keer wanneer het hard waait, komt Trygve op de proppen. Heb Bastiaan een forse stapel interieurtijdschriften laten inslaan, maar heb die inmiddels al drie keer doorgenomen en de verveling slaat langzamerhand toe. Het is totally niets voor mij om in huis rond ziekjes rond te hangen en aan Maria heb ik weinig aanspraak. Ik kan met haar toch moeilijk een gesprek voeren hoe moeilijk het vandaag de dag is in dit land een niet-paarse twinset aan te schaffen. Ik ben even op de computer gaan kijken wat er zo hier en daar in het Britse te koop is, misschien bestel ik dat double breasted military jacket wel van Ralph Lauren, dat is tenminste rood en niet dat afgrijselijke paars, dat nu al maanden het modebeeld bepaalt. Leuk een jaar geleden, maar daar kun je nu toch niet meer in gezien worden.

Barbara Lebber - Beck, Blaricum