17.11.09

Crisis in 't Gooi 31

Geveld door geen idee wat voor griep, maar sinds vorige week zaterdagmorning in bed. Dus heb ik at the moment alle plannen om de Guernseycentjes een usefull bestemming te geven uit mijn hoofd moeten zetten. Ik had net een long telefoongesprek met Sam, die trouwens iedere dag belt, maar vanwege het besmettingsgevaar liever niet langskomt. Understandable of course! Ze was vanmorgen even naar Amsterdam en had in de Van Baerlestraat een leuke coat voor Peter-Paul gezien en meteen maar aangeschaft. Dat durf ik voor Bastiaan niet meer te doen, sinds de recente aanvaring over dat door mij voor hem gekochte shirt bij "Gooische Mannen" in Laren. Sam heeft voor die coat 2995 euro's neergeteld, daarmee compared waren de centjes voor Bassemans shirt peanuts. Hoorde van Sam ook, dat een of andere malloot in de P.C. bezig is zijn gevel rose te schilderen, zo'n bastard moet ogenblikkelijk verbannen worden naar de Nieuwendijk. Gelukkig koop ik mijn meeste kleertjes in Londen of Parijs.

Barbara Lebber - Beck, Blaricum