22.11.09

Crisis in 't Gooi 33

Of course had ik het kunnen verwachten, want net toen ik mij beter voelde en mijn daily werkzaamheden weer wilde oppakken, kreeg ik een fallback en belandde opnieuw in bed. Omdat iedereen de creeps heeft vanwege de Mexiaanse griep komt er geen bezoek en het enige contact dat ik heb is met Maria, want Bastiaan zwaait, hij is in de spareroom gaan slapen, 's morgens en 's avonds alleen maar om de hoek van onze bedroom. Mijn ziekte komt hem, geloof ik, wel goed uit, want nu kan hij zich elke avond, zonder dat ik tot last ben, zich bezighouden met het zoeken van een nieuwe auto. Hij doet van de searchparty per computer verslag, zodat ik reasonable op de hoogte blijf. Ik heb op mijn bedshelf, die ik gewoonlijk voor de maaltijd gebruik, een notebook waarmee ik met hem communicate. Hij wil, zo begrijp, ik nu de E-type houden en mijn Smart en Range Rover de deur uitdoen en vervangen door een Prius (maar ik begrijp niet, hoe dat autootje waarop zoveel subsidy zit, mij van mijn Guernseycentjes moet afhelpen) en een super-Hummer. Een Russische auto, waarvan Basseman mij gisteravond bijgaand picture stuurde. Ik moet toch goed over nadenken, voordat ik accoord ga. Is het image van zo'n Rus wel hetzelfde als dat van een Hummer? De naam is wel a lot better: Combat T98.

Barbara Lebber - Beck, Blaricum