14.11.09

Crisis in 't Gooi 30

Tegen vieren gistermiddag even naar pappie en mammie, zodat ik om vijf uur onder het mom dat er eten gekookt moet worden weer weg kon, om pappie te vragen wat ik met de Guernseycentjes moet gaan doen. Eerst een kwartier gezeur moeten aanhoren omdat de Afghanen van de buren voor de zoveelste keren op pappies stoep gepoept hadden, waarop pappie de buurman een Talibanterrorist had genoemd. Toen ik uiteindelijk het doel van mijn visit kon uitleggen en om raad kon vragen, opperde mammie het huis te laten schilderen of het rieten dak nieuw te laten coveren. Onzin, want dat is vorig jaar pas gebeurd. Pappie dacht aan de aanschaf van een huisje buiten de E.E.G. Een optrekje, net als pappie en mammie op Barbados. Ik zal daar gek zijn, every time als je daar naar toe wilt, die hassle op Heathrow. At the end naar huis zonder een goed advise.

Barbara Lebber - Beck, Blaricum