8.12.10

Ons Halbe

Ik moet het nodig eenris met jelui hebben over ons Halbe, alhoewel Halbe helendaal niet van mij is, Halbe is namentlijk van de VVD. Halbe Zijlstra komt van Oosterwolde, waar hij sikkretaris geweest heeft van de postduivenvereniging en dat is zoals jullie voor het begrip hebben voor de overkomelingen van de VVD krekt de goede toerijding voor staatssikkretaris van onderwijs, kultuur en wetenschappen. Ons Halbe houdt van kultuur, zijn eigen kultuur vanzelfs, dat doet hij onder andere blijken door te twitteren en zo weten wij dat hij op 24 november te eten heeft geweest bij de Mekdonalds, een kultureel en kullenèr higtepunt vanzelfs. Ons Halbe zit ook vaak op de fiets, niet te boodschappen, maar te hardrijden in de bossen. Verder vertelt ons Halbe dat hij het liefst zijn tijd doorbrengt met het wijf : " Zij is een fantastische vrouw en ik ben helemaal gek op haar. Ondanks het feit dat we allebei ontzettend druk zijn weten we toch tijd voor elkaar te vinden en dat is iedere keer een feestje." Of hij nog met ander spul ompielt, dat weet ik niet, hij lijkt me niet de man diet muziek van Beethoven draait, het zal wel bij Hepie en Hepie of zulkzowat blijven.

Vrouw Ymkje Sinnema - Meindertsma, De Haske