“Mefistofele’ (zie dit blog van gister) is bewaard gebleven, ik heb een foto van de auto (gelukkig niet in een museum, maar rijdend in 1985 ter gelegenheid van het tachtigjarigbestaan van de Gordon Bennett Cup). Ook onderstaande De Dion Bouton uit 1903, een tweecylinder 16PK, naast een Gardner-Serpollet, de enig bewaard gebleven deelnemer van de Parijs - Madridrace van dat jaar, rijdt nog steeds. Madrid werd overigens nooit bereikt, want de race werd, na een aantal dodelijke ongelukken, afgeblazen in Bordeaux. De eerste auto die Bordeaux bereikte, deed dat trouwens met een gemiddelde snelheid van meer dan 100km/u en dat is, gezien de toenmalige wegen, ongelooflijk.
Ook de enorme Fiat S.74 (hieronder) uit 1911, waarmee Bruce Brown in dat jaar in Savannah de Grand Prix van Amerika won met een gemiddelde snelheid van 120km/u, bestaat nog altijd, hij heeft een viercylindermotor met een inhoud van 14 liter en is thans eigendom van publicist en verzamelaar George Wingard in Oregon.