Een drietal foto's genomen op het circuit van Zandvoort tijdens de afsluiting van de PAC-traditierit 1966. Op de eerste foto een Dixi, een vanaf 1927 in Eisenach in licentie gebouwde Austin 7. Medio jaren twintig behoorde Dixi tot het Schapiroconcern samen met Cyclon, NSU en de Gothaer Waggonfabriek. De juiste typeaanduiding van het Dixi-model was "Typ DA 1". De viercylindermotor had een inhoud van 748cc, de handrem werkte op de voorwielen, de voetrem op de achterwielen. De topsnelheid was 75 km/u. In 1929 werd Dixi door BMW gekocht. Op de tweede foto staat dezelfde Dixi naast een Swift, een Engelse Swift wel te verstaan, want er heeft - zij het jaren later - ook een Amerikaans merk Swift bestaan. De Swift is duidelijk ouder dan de Dixi, hij werd gefabriceerd in Conventry, door een fabriek die begonnen was met de productie van naaimachines en via fietsen en motorfietsen vanf 1900 auto's in het programma had. De derde foto toont een deel van een Rolls- Royce "Twenty" met een Georges Richard uit 1900 langszij. Georges Richard, genoemd naar de contructeur, was een Franse fabriek die tussen 1897 en 1903 auto's bouwde in Ivry-Port. In 1900 stond een in licentie vervaardigde Belgische auto, de Vivinus in het programma, in 1903 werd Charles-Henri Brasier aangetrokken, waarop Georges Richard in 1905 vertrok om in Puteaux Unic te gaan bouwen.