3.11.21

Bank

Ik moet me even bezighouden met de RABObank, die zich iedere  avond rond het Journaal manifesteert als weldoener van het vaderlandse verenigingsleven, opdat de voetballertjes kunnen blijven voetballen en de trommelaartjes kunnen blijven  trommelen. Intussen sloot de coöperatieve bank zijn filiaal in het goyse dorp met geiwe en ook derlui flappentap verdween, zonder enige inspraak van de leden dus  dat coöperatieve mag ik als onzinnige reclame beschouwen. Ik heb inmiddels - als lid - twee klachten ingediend omdat ik me voor bankzaken naar de filialen in Huizen of Hilversum dien te begeven, hetgeen per scootmobiel tot de onmogelijkheden behoort,  maar daar geen antwoord op mogen ontvangen. Het wachten is dat per provincie slechts één filiaal en flappentap open blijft, opdat de voetballertjes kunnen blijven voetballen en de trommelaarjes kunnen blijven trommelen, tot meerdere glorie van het imago van de RABObank.