2.3.22

POST NL

Ik moet me weer bezig houden met het deerniswekkende bedrijf  Post NL. Verleden jaar verdween een aan mij gericht pakket, duidelijk verdonkeremaand door Post NL, maar door de adressant werd ik beschuldigd. Vandaag (2 maart) kreeg ik een betaalverzoek voor inklaringskosten die op 28 februari hadden moeten worden voldaan. Klaarblijkelijk hanteren de leegschedels van Post NL een andere kalender dan die in Nederland algemeen gebruikelijk is en komt maart voor februari. Vervolgens duik ik in het nauwelijks vindbare klachtencircuit van Post NL dat met veel geje- en gejou aan elkaar hangt. Uiteindelijk tref ik een mevrouw die het allemaal  verschrikkelijk vindt, waaruit  alleen maar blijkt dat ze goed in opgeleid in de opvang van klachten aan Post NL. Maar er valt niets terug te draaien, mijn pakket gaat naar het lokale opvangpunt bij Bruna, ook als ik opmerk dat mijn mobiliteit ernstig te wensen overlaat. Ik vraag me af of er door de Tweede Kamer niet een onderzoek naar de klachten van Post NL kan worden gedaan en bij een bepaalde hoeveelheid de concessie kan worden ingetrokken.