15.12.22

Kerstverhaal 6

Wonderlijk genoeg  krijg ik allerlei berichten die in feite naar de filmmakers moeten gaan, want ik  heb met  de te maken film op het Malieveld niets van doen. Ene drs. H.E.I. Kneuter stuurde me mede namens de heer Theo Dansant, mevrouw Caroline (uitgesproken als het voormalige Britse piratenradiostation) van der Plas en de heer  Roemer Topf uit Zwaagwesteinde het bericht dat door hun gaarne een Fendt-tractor compleet met blauw-wit-rode vlag voor de  film ter beschikking wordt gesteld. Een andere missive meldde dat Thierry Baudet net als Gideon van Meijeren afziet van deelname aan het Kerstspel en dat nu Richard de Mos uit Den Haag is aangezocht om één van de hoofdrollen in de film te spelen. Ik verzoek de afzenders van deze berichten mij daarvan te verschonen, ik heb met film geen moer te maken.