24.9.16

Praaaaachtich

Oscar-Kenneth  Kleinbrötchen: "Misschien kunnen de dame en de heren even uit hun respectievelijke auto's komen ter nadere kennismaking?"
Alida Bombardeitje-Fluym: "Dat gaat wat lastig Oscar-Kenneth, omdat de dame en de heren bij indiensttreding bij het politiekorps Goyse Meren zijn geamputeerd, zij missen allen het rechterbeen, dat voorkomt dat zij, tegen de opdracht, toch gaan lopen. Gasgeven en remmen doen zij in hun auto's handmatig."
Brigadier Pieter-Jan Knekelvelt: "Wij doen ons werk zittend af en dat bevalt prima, bovendien gaan de agenten Ulbo Hannema, Wammes van Gieterveen, Horus Grombauts en  Bote Salverda Bzn. in 2020 naar de Para-Olympische Spelen, daar komen zij uit op de vier keer vierhonderd meter." 
Horus Grombauts: "Ik weet nog niet of ik me wel laat uitzenden nu mijn vader op zo'n schandalige wijze uit  de Schoonheidscommissie Goyse Meren is gezet!"
Alida Bombardeitje-Fluym: "Ik hoef een politieambtenaar toch niet uit te leggen wat ernstig plichtsverzuim is en precies vanwege ernstig plichtsverzuim is uw vader Kodde Grombauts uit de Schoonheidscommisiie Goyse Meren verwijderd."
Brigadier Pieter-Jan Knekelvelt: "Hoor eens Horus, ik denk niet dat  dit de aangegeven  plaats is om jouw deelname aan de Para-Olymische Spelen te bediscussiëren."
Horus Grombauts (binnensmonds) : "Dat klerewijf." 
Clovis Bakkeleier: "Dat heb ik gehoord en daar ga ik werk van maken!"
Alida Bombardeitje-Fluym: "Laat ik dit korte samentreffen besluiten met een kort  woord van dank aan de Goysemeerse agenten, wij van de  Schoonheidscommisie Goyse Meren hopen op een goede samenwerking en wensen u nu alvast succes op de Para-Olympische Spelen!"