12.3.20

donderdagochtend

Natuurlijk wordt u ook vandaag verwend met uiterst verfrissende klanken uit het zuidoosten, die ditmaal bovendien dienen ter begeleiding van een flinke portie ochtendgymnastiek, waar de vaderlandse televisie met "Nederland in beweging", nog het een en ander  van  zou kunnen leren.
Gisterochtend kreeg ik ongeveer een uur na plaatsing volgende bericht:
Goedemorgen,
Als trouw lezer van uw blog heb ik  het ook deze morgen, woensdag, weer met plezier gelezen.Ik heb u advies opgevolgd en ben via een stoel op de eetkamertafel geklommen om het filmpje te bekijken uit Oostenrijk.
Wat mij natuurlijk weer moest gebeuren: de stoel dondert om en ik val met een smak van tafel. Ik lig nu met mijn notebook op de grond en ga binnenkort met een gipsvlucht naar het hospitaal in Linz .Met vele groeten, Jozef Baumgartner, Eisengattern