18.2.21

DE GAEAUT

Hugo de Jonge of beter Hugo de Gaeaut, verkeerd gespeld, ik weet  het, maar de man met het brein van een gefermenteerde aambei, verdient niet beter, organiseert op geheel eigen onnavolgbare wijze de coronavaccinatie in Nederland. Gister vanuit mijn bed, ik revalideer nog steeds, drie keer gebeld met de afsprakenlijn van de GGD: twee keer zonder succes want er belden te veel mensen. Conclusie Hugo de Gaeaut heeft de weinig telefonisten aangesteld. De derde keer lukt het wel, maar niet nadat ik meer dan een half uur aan het lijntje had  gehangen en naar een bijzonder vervelend muziekje had moeten luisteren. Conclusie Hugo de Gaeaut heeft te weinig telefonisten aangesteld. Ik krijg niet morgen, overmorgen of volgende week mijn eerste prik, maar op 10 maart. Conclusie Hugo de Gaeaut heeft te weinig medisch personeel aangesteld. De tweede prik kan pas op 15 april worden gegeven, dat is geen, zoals aangeraden, twee maar vijf weken. Conclusie Hugo de Gaeaut weet het verschil niet tussen twee en vijf of heeft te weinig medisch personeel aangesteld. Beide injecties vinden in Almere plaats, dat is een uur per openbaar vervoer verwijderd van mijn woonplaats, een uit de kluiten gewassen dorp in het Gooi.  Conclusie Hugo de Gaeaut  rotzooit in deze barre tijden maar zo'n beetje aan en het is hoog tijd voor pek en veren.