23.10.10

Healing

Gelezen op Marktplaats:
"Mijn naam is Marysia Wilczewska en ik ben coach, healer en natuurgeneeskundig therapeut. Ik heb een holistische praktijk voor coaching, healing en training. Als healer kan ik er aan bijdragen dat u of uw huisdier zich beter, gezonder en vitaler voelt door de helende energie die ik door mijn handen laat stromen. Hierdoor wordt het lichaam gestimuleerd om zijn innerlijke geneeskracht te gebruiken. Om van binnenuit op alle niveaus, dus zowel lichamelijk, geestelijk als emotioneel en op zielsniveau, te herstellen en in BALANS te komen. Deze energetische behandeling werkt helend, vitaliserend, regenererend en transformerend.Tevens begeleid ik huisdieren (ook paarden) bij het stervensproces, wat niet alleen helend maar ook troostend en verlichtend werkt, en voor het dier en voor u als zijn trouwe maatje. Desgewenst kan ik u (de eigenaar, de kinderen) ondersteunen en begeleiden bij de rouwverwerking na het verlies van zijn geliefde dier. Healing kan ook op afstand worden gedaan, met behulp van een foto."


In overleg met de heer Ozenfant heb ik net bovenstaande foto op de post gedaan.