24.12.12

Humor

Morgen is het kerst en dan dient zich een welbehagen van mij meester te maken, dat heeft mijn pensioenfonds (PNO) goed begrepen en dus deed ze vandaag kond van het feit dat ik met ingang van 1 april 2013 5,9% minder geld ontvang, maar het PNO zou het PNO niet zijn als ze in een ander schrijven mij vandaag diets maakt dat ik door een uurtje eerder naar bed te gaan mijn bloeddruk kan verlagen, ik citeer: "De oplossing tegen een te hoge bloeddruk ligt letterlijk binnen handbereik. Aldus onderzoekers van de Harvard Medical School in Boston. Gewoon uw bed in, zeggen ze. Met dagelijks een uur eerder naar bed kunt u de eerste tekenen van van een hoge bloeddruk omlaag helpen."* Nu zit ik alleen nog  met de vraag wat het PNO bedoelt met letterlijk binnen handbereik. Handen boven of onder de dekens?
* Toch even gaan zoeken wat de Harvard Medical School werkelijk zegt: "Sleep is good. Chronic lack of sleep can contribute to high blood pressure. Get at least six hours a night".