1.8.14

Knuffel

Langzamerhand maakt zich een grote woede van mij meester: ik was op 23 juli j.l.  afgereisd naar Vught om vanaf een viaduct over de snelweg aldaar, toen de stoet rouwwagens passeerde, 190 knuffels voor de Nederlandse slachtoffers van de ramp met vlucht MH 17 naar beneden te werpen, inmiddels ben ik omdat het aantal vaderlandse slachtoffers steeds wordt bijgesteld drie keer opnieuw naar Vught gereden om een knuffel naar beneden te gooien, dat komt heen en terug  steeds neer op een afstand van 350 kilometer, bovendien had ik bij aanschaf van de eerste 190 een fikse korting kunnen bedingen, maar nu moet ik omdat het steeds om een enkele knuffel gaat de volle mep betalen, er zijn trouwens in de wijde omgeving van mijn woonplaats geen knuffels meer voorradig zodat ik gister eerst naar Heerenveen moest om daar een knuffel aan te schaffen.
Drs. Barend-Otto ter Vloot, Steenwijkerwold.