12.8.10

Frans Plint

Mijn interesse voor trends is nooit bijster groot geweest. Vandaag draag ik een t-shirt dat ik in 1993 in Litouwen kreeg en mijn haar is dan wel grijs, maar heeft nog altijd dezelfde lengte als het veertig jaar geleden had. Ik ben me bewust van het feit dat mijn blog weinig aantrekkelijk is voor jongeren: ik zemel wat over PCC-cars, hakenkruisen en andere zaken uit een huns inziens ver verleden, waar zij (terecht of onterecht) geen enkele belangstelling voor hebben. Daar ga ik verandering in brengen door een vijfendertigjarige Larenaar de gelegenheid te geven regelmatig op dit blog niet alleen zijn mening te spuien, maar vooral, zoals hij het zegt "trends te watchen". Zijn naam is Frans Plint en vandaag levert hij zijn eerste bijdrage. Om verwarring te voorkomen worden zijn teksten in blauw afgebeeld.