8.10.16

O, jongens hoe fijn!

Zombie Knekelvelt: "Ik kom zo maar even binnen rennen meneer In 't Laadje, want ik heb een prachtige foto kunnen maken waaruit blijkt dat zelfs de Bussumse hondenbezitters in het centrum hun trouwe viervoeters niet meer aan de lijn meevoeren: winkeliers in  de pantalonverkoop laten hun blaffers geheel alleen door de winkelstraten banjeren en zeg  nou zelf meneer In 't Laadje dat is toch het doel waarnaar wij streven, dat is ons heilig ideaal zou ik zelfs durven zeggen samen met de fietsers in het wandelgebied dragen zij oneindig veel aan de gemeentelijke schoonheid bij." 
Hylke In 't Laadje: "Nou zulks kan ik meestemmen. Maar mag  ik vragen hoe je in het wandelgebied te landen bent gekomen, jullie polities rijden tochs altijd in luxe wagens en lopen ommers niet."
Zombie Knekelvelt: "Wij lopen alleen maar als wij een persoonlijke boodschap doen, zoals in dit geval een patatje scoren!"