12.10.16

Prachtig mooi!

Hylke In 't Laadje: "Der is geeneen, maar der moet al vergaderd worden, dus dan doe ik het maar allenig want Ocar-Kenneth Kleinbrötchen is nog altijden niet weerom uit Meppel en van Alida Bombardeitje-Fluym en Clovis Bakkeleier hab ik gister een email gekregen dat ze met hun delegatieleider Krelis Sargnagel van Dubai doorgereisd zijn naar Quatar, waar in 2028 de Olympische Winterspelen  georganiseerd zullen worden. Ik moet dus als men zegt het fort beweiden en dat valt niet toe. Ik roep wel joechei als ik zie hoe de mensen van de Goyse Meren hun huisje langs de dijk zetten, want het is toch maar niets als de arbeiders op je eigen erf schieten moeten. Het eigen erf is groot genoeg zoals bovenstaande foto's zien laten, maar het huisje komt al op de stoep aan de andere kant van de dijk en zulks is prachtig mooi."