11.3.17

Tja...

Op 15 februari zette ik onderstaand stukje op dit blog en ik stuurde het inmiddels twee keer naar de Partij van de Arbeid, want ik vind dat als je ergens de pest over in hebt dat je dat dan de veroorzaker moet laten weten. Kreeg ik antwoord? Welnee!
Ga ik op 15 maart stemmen? Ik twijfel of ik  de moeite zal doen en ik ga u uitleggen waarom. Ooit stemde ik op Aleid Wolfsen (PvdA), de man beschaamde mijn vertrouwen en werd een paar maanden later burgemeester van Utrecht, toen ik hem schriftelijk op mijn ongenoegen attendeerde kreeg ik geen antwoord. Er zijn meer weglopers, zoals dat  tweetal  van "Denk", op Tweede Kamerzetels beland via de Partij van de  Arbeid. Hoor ik een verontschuldiging van de Partij van de Arbeid dat men een vergissing heeft gemaakt door dit tweetal op de kieslijst te zetten? Hoor ik ergens een politicus die vindt dat aan dit soort praktijken een eind moet worden gemaakt: 'de partij uit dan ook de kamer uit en de zetel opgegeven'. Zolang dit niet gebeurt heeft  de tocht naar het stemlokaal voor mij geen enkele zin, want ik maak grote  kans de volgende dag al te worden verraden.