6.6.17

Tattoe


Natuurlijk voel ik mij als Belg maar vooral als tatoeëerder betrokken bij Leeuwarden Culturele Hoofdstad 2018. Ik, Camile Van Den Pronthenmeijers,  eigenaar van een tattooshop in Ureterpsterverlaat - onder de rook van Drachten - ben zeker en vast van plan mijn steentje bij te dragen aan de festiviteiten van volgend jaar en heb daarom, nu spijkerbroeken niet meer  hersteld worden door lappen op de knieën  te zetten, maar nieuwe jeans juist van gaten op die plaats worden voorzien, een uniek ontwerp ontwikkeld waarop op de ene knie een stukje van de Friese vlag wordt getatoeëerd met  20 en  op de andere  knie een stukje van de Friese vlag  met 18,  samen vormen de blote knieën dus 2018. Ik heb mijzelf en mijn ontwerp gedeponeerd bij de organisatie van Leeuwarden Culturele Hoofdstad 2018.