16.1.20

Aan de rollator 2

Prompt  had ik mijn rollatoravontuur aan mijn blog toevertrouwd of ik ontving volgende reactie compleet met illustratie.
Beste rollatorgebruiker,
Op uw blog las ik dat u op zoek bent naar een rollator in het klein.
Waarschijnlijk heeft u dus een modelbaan en wilt die aankleden met gebruikers van een rollator.
Nou u kunt u hart ophalen, bij Preiser hebben ze die voor u.
Dus binnenkort zien we op uw station ouderen met een rollator.
Veel succes, een kwieke lezer van uw blog.
Eduard Verseld
 
Natuurlijk zeg ik kwieke Eduard hartelijk dank, maar van de rollators die de  firma Preiser in de aanbieding heeft (schaal 1/87) lijkt geen op mijn rollator, sterker nog die rollators lijken niet ter loopondersteuning, maar om op te zitten en rollator twee (v.l.n.r.), die van de man met het paarse truitje, is een steekkarretje, of heet zoiets omdat het om ouderen gaat: een ondersteekkarretje?