26.9.24

Pauli

Natuurlijk schrijf ik geen felervrij Nederlandisch, ik ben pas een  dag of tien in Nederland en dan schrijft Sixtus felerloos Nederlands omdat hij daadzakelijk Duits schrijft dat hij waarschijnlijk door een grenskraai laat overzetten. Zo kan ik het ook. Daar is ieder vorm van intelligenz niet voor nodig.  Maar jullie hebben  onderwijl schoon verstanden wat voor vogel Sixtus is, immer arrogant, alles beter wetend en een ander ernedigend. Eigentlijk zou ik niet op hem  moeten reageren,  maar ja, men kan nou eenmaal niet  alles over zich heen  laten gaan. Sixtus gaat zich niet bezig houden met de Nederlandische politiek.  Ik moet wel, niet weil ik  te doen  heb met   Chris Jansen,  de naprater van Wilders, u weet wel van weiniger Marokkanen,  nee, ik heb ik te doen met de uitspraak "minder  mollen". Wordt die  uitspraak ebenvals bestraft? Nee, de BBB, de partij van  de zwijnenhoeders,  roept dat uit de volle hals.

Alles goede, Pauli.