27.9.24

Raaf 2

 


Ja, ik ben arrogant en ja, ik heb mijn bijdrage aan deze blog in correct Nederlands laten vertalen door wat Pauli een grenskraai noemt. Waarom? Om dat ik niet zoals hij een dom beest genoemd wil worden. Mensen denken dat wij dom zijn en van dat idee wil ik af. Ik ben niet dom. En dat Franse buldogje  is ook niet dom, toch menen mensen omdat zij dat mooi vinden dat buldogje zijn  staart  en oren af te knippen. Dergelijke handelingen zijn in Nederland verboden. Maar hoe komt het dat ik toch buldogjes met afgeknipte staart en oren zie? Iets verbieden en het toch  oogluikend toestaan? Mensen denken veel †e veel dat wij er voor hen zijn, voor hun plezier. Dat is absurd.  Wij zijn er voor ons plezier en daarom ben ik arrogant. Laat Pauli daar maar eens goed over nadenken. Veel liefs, Sixtus