4.9.09

Laurens 2


Van Tryntsje hoorde ik ook dat Laurens een eigen webside heeft en nieuwsgierig Aachje als ik ben, heb ik daar efkes op rondgezien, mirakels, der is geeneen op zijn gastenboek, die het arme kind waarschuwt voor de gevaarlijkens:

"Hi Laurens, ik ken je niet, maar ik wens jou veel geluk, dat je gauw de elfstedentocht kan fietsen! Ik denk niet, dat de autoriteiten jou dat moeten verbieden, omdat het is JOUW onderwijs, dat je miss, en als iets zou gebeuren aan je, het gebeurt aan JE. Ik ben zeker, dat je het zull maken! Ik bid voor je. Felix (Ik ben duits, so pardon voor mijn fouten)
lisa
03-09-2009
whaaaa!! ik vind jou echt stoer, ik vind echt dat jij op elfstedentocht moet hoor!! veel succes alvast groetjes lisa
german boy
03-09-2009
forever carry on! You are a beautiful mind and you are so cute. Fear of the dark? Wish you a wonderful live and make this world better
Martijn (14 jaar)
03-09-2009
Ik kwam via via op deze site, en ik zag het gastenboek. Echt je bent wel een doorzetter, blijven doorzetten hoor! Ik hoop dat ja dan over twee maanden wel mag gaan! Succes dan! :D
yvonne
03-09-2009
Ich Verstehe die Hölländer nicht, bin selber mit 4 für ein Jahr ohne Eltern Handy und Pc nach Spanien gezogen, und habe mich dort, in Kindergarten, durchgearbeitet. Das ist 30 Jahre her, und es war die beste Zeit meines Lebens. Lebe dein Traum, mit alle Hilfsmitteln von heute, hält sich die Gefahr in Grenzen. Toi Toi Toi Deutschland
Cintya
03-09-2009
jongen ik wens je suc6 alleen ga niet vanovand ze zeggen dat er storm op komst is 0____0 doeg liefs Cintya
Uilenspiegel
03-09-2009
Hallo Laurens, Wat goed dat je al plannen al zover in de praktijk hebt gebracht. Veel succes op je tocht. grroet Rob
Daniel van der Torre
02-09-2009
Beste Laurens, Met veel bewondering volg ik het nieuws omtrent jouw aanstaande record poging. Je zal vast een bijzonder getalenteerd fietser zijn en ik twijfel er geen moment aan dat je opgewassen bent tegen zo`n spectaculaire uitdaging. Waar ik helemaal van ondersteboven ben echter is jouw vastberadenheid, je bent een toonbeeld van daadkracht!!! Ik weet een beetje hoe het is om te vechten voor je dromen. Ik kan je verzekeren dat als je straks uitreisd het het allemaal dubbel en dwars waard is geweest! Hou vol, laat onze "geweldige" overheid niet aan het kortste eind trekken he? Ik wens je een spoedige en behouden tocht toe. Daniel van der Torre P.S. Ik ben verkeersvlieger en als ik je misschien ergens mee van dienst kan zijn aarzel dan niet."

Ons vader zei altijden al: "De wereld is vol halfwijzen, allenig duurt het veelstentelang, voordat ze dat in het begrijp hebben".

Vrouw Ymkje Sinnema - Meindertsma, Rotsterhaule