30.9.09

Crisis in 't Gooi 2

Bastiaan heeft by the way ons huis te koop gezet, hij heeft daarvoor twee reasons: a. nu er dit jaar waarschijnlijk een veel lagere bonus uitrolt, wil hij zijn managing director tonen, dat het ons slecht gaat en b. zijn zijn kinderen het huis uit. Kevin-John studeert in Yale en Myrthe werkt als een receptioniste in een hotel in Sydney. Ik vind de eerste reason for sale a bit over the top, maar er heeft zich gelukkig nog geen koper met de gevraagde 2.350.000 gemeld. Bastiaan is vandaag met mijn Smart naar de Park and Ride in Bussum, want hij vind het a bit scary zijn Jag op een onbewaakt parkeerterrein bij een station achter te laten. Dus blijft voor mij vandaag mijn Range Rover om in Laren te shoppen, misschien dat ik Cecile meeneem, komt zij ook eens buiten onze gate. Bastiaan heeft me een jaar geleden al beloofd op zoek te gaan naar een hondenuitlaatservice, maar volgens hem is het very, very hard om eentje te vinden, waarbij Cecile niet wordt geëxposed aan andere honden, die, behalve dat ze onder de vlooien zitten, een asociaal behaviour vertonen.

Barbara Lebber - Beck, Blaricum