19.2.22

JEZUS

U mag straks weer stemmen. Dit keer voor de gemeenteraad. In een aantal gemeenten, zoals Amersfoort, Harlingen en Smallingerland (lees Drachten) op Jezus Leeft! In mijn onnozelheid dacht ik dat die partij naastenliefde hoog in het vaan had staan, maar zie wat Jezus Leeft! in Drachten op het tapijt brengt: "Meer  Jezus, Minder crisis. Stoppen met horeca pesten. Wij van Jezus leeft vinden dat het normale leven weer op gang gebracht moet worden. Ook vinden wij dat het niet langer meer mogelijk moet zijn om de horeca naar de vernieling te brengen door onder het mom van corona de zaken te sluiten. Wij eisen volledige vrijheid terug zonder QR code!" Nu probeer ik me in te denken of de Heer destijds een mededeling over de horeca dan wel corona heeft gedaan, het  enige dat ik kan bedenken is  het feit dat de de Heer bij een bruiloft water in wijn veranderde en dat corona, dat kroon betekent, slechts op de  doornenkroon kan slaan. Ik woon al heel lang niet meer in Drachten maar als ik er wel zou  wonen, mijn stem zou niet naar Jezus Leeft! gaan.