24.9.25

Krabpaal

Wij moeten ons even bezighouden met de pakketbesteldienst DPD, een bijzonder olijk bedrijf dat me gister  liet weten dat  een door mij bestelde  kattenkrabpaal tussen 14.12 en 15.12  zou worden bezorgd. Om half vier ontving ik een missive dat DPD  het jammer vond dat ze me gemist  hadden. Hoezo gemist? Ik was thuis.  Ik begin  een moeizame telefonade met  DPD.  Men kan mij niet  vertellen  wat er is misgegaan, maar men belooft  de paal op een DPD-afhaalpunt af te leveren. Daar heb ik geen donder aan, zo'n  paal  past niet op mijn rollator. Vanmorgen krijg ik  opnieuw bericht, DPD meldt dat  mijn paal naar een rotihuis  gaat in Naarden. Ik ga weer bellen. Nee, nee, de paal komt naar  mijn huisadres en gaat niet naar  Naarden.  Ik vraag waar dat rotihuis in Naarden vandaan komt. Dat  weet DPD niet, want DPD weet niet veel. Ik wacht af.