Wij moeten ons even bezighouden met de pakketbesteldienst DPD, een bijzonder olijk bedrijf dat me gister liet weten dat een door mij bestelde kattenkrabpaal tussen 14.12 en 15.12 zou worden bezorgd. Om half vier ontving ik een missive dat DPD het jammer vond dat ze me gemist hadden. Hoezo gemist? Ik was thuis. Ik begin een moeizame telefonade met DPD. Men kan mij niet vertellen wat er is misgegaan, maar men belooft de paal op een DPD-afhaalpunt af te leveren. Daar heb ik geen donder aan, zo'n paal past niet op mijn rollator. Vanmorgen krijg ik opnieuw bericht, DPD meldt dat mijn paal naar een rotihuis gaat in Naarden. Ik ga weer bellen. Nee, nee, de paal komt naar mijn huisadres en gaat niet naar Naarden. Ik vraag waar dat rotihuis in Naarden vandaan komt. Dat weet DPD niet, want DPD weet niet veel. Ik wacht af.