3.7.14

Bob Henzen

Ach, u kent Bob Henzen niet? Laat ik u even bijlichten.
Bobje is Sr. Project Manager Huisvesting + Facility + Strategie, een hele mond vol, ik geef het toe. Maar Bobje is meer, Bobje is een gladakker, die dankzij een plaats op de lijst van D66 recent in de gemeenteraad van het goyse dorp met geiwe werd gekozen, maar inmiddels een eigen Partij voor Bussum is begonnen en zoals gannowem betaamt, om wille van het onderhoud van zijn anorum, zijn pas verworven zetel niet opgeeft, maar rustig blijft zitten, onder het mom de mensen hebben mij gekozen. Klaarblijkelijk ziet Bobje D66 als een kweek- en speelvijver voor politici met een vergroot ego net als Marieke Munneke-Smeets die in de vorige raadsperiode D66 inruilde voor een Bussumse partij en haar zetel niet opgaf. Ik heb zoals gewoonlijk, om mijn stem uit te brengen, ook dit jaar de gang naar het stemlokaal gemaakt, maar ik heb dit keer mijn biljet blanco in  de bus geworpen, want ik vertrouw Bobje en zijn lokale kornuiten voor geen cent.