19.7.14

Cernay en zo 7

Ik deed de deur van de auto, toen ik eenmaal boven op de col was, open en meteen stak een ezel zijn hoofd naar binnen. Ik reed destijds een pickup en het ezeltje bleef er om heen draaien, het bekeek in het truckbed de bevestigingsbeugels waarin ik mijn fiets meenam, kortom het was zeer geinteresseerd in het destijds redelijk van andere auto's afwijkende voertuig. Ik vraag me af of dieren zoiets opmerken, de heer Ozenfant blafte, terwijl andere voertuigen hem worst waren, steevast naar tractoren.
Op diezelfde col, ik heb dom genoeg geen dagboek bijgehouden, dus ik weet niet maar welke,  maakte ik een wandeling en ontmoette deze eenzame koe.
Ergens ten noorden van Straatsburg was in een dorp een omrastering waartussen zich zwijnen bevonden. Ik stopte en zette eentje op de foto.