17.8.16

Fraai

Clovis Bakkeleier: "Bij ontstentenis van mevrouw Pattefoon-Oorwurmpje, die met vacantie is in haar geliefde Drenthe, hanteer ik vandaag de voorzittershamer van de schoonheidscommissie Goyse Meren."
Kodde Grombauts zucht: "Ach mijn dierbare geboortegrond in de parel van Nederland: Drenthe: Donderen, het  dorp waar ik  ter wereld kwam."
Karel Menobbel: "Nou, Westerbork mag er ook best zijn!"
Clovis Bakkeleier: "Ter zake heren!"
Kodde Grombauts: "Wat ik een zeldzaam verheugende ontwikkeling vind is het feit de bouwbedrijven in onze omgeving een geweldige bijdrage leveren aan de verfraaiing van Bussum en tegelijkertijd onze collega's van de plantsoenendienst werk uit handen nemen door niet alleen op het toch al te overvloedige groen te parkeren maar bovendien steigermateriaal her en der te deponeren, zulk groen hoeft door de gemeente Goyse Meren vervolgens niet meer te worden onderhouden." 
Clovis Bakkeleier: "Prachtig, het mes snijdt dus aan twee klanten! En ik vind het heel bijzonder dat hier -  anders dan in Rotterdam - honden midden in het dorp ongeneerd los mogen lopen, zoiets verhoogt enorm de feestvreugde." 
 
Kodde Grombauts: "Wat ik persoonlijk en velen met mij bijzonder waarderen is de kunstzinnigheid van de inwoners van Bussum die een ronduit schitterend kunstwerk hebben geconstrueerd vlakbij de spoorwegovergang aan de Vlietlaan."
Clovis Bakkeleier: "Voorwaarts, zou ik zeggen naar grotere schoonheid in de gemeente Goyse Meren en daarmee sluit ik de vergadering."