2.8.16

Opnieuw schoonheid

Arabella Pattefoon-Oorwurmpje: "Ik denk  dat we nu de Schoonheidscommissie uit een viertal leden bestaat, we het iets officiëler moeten aanpakken en dat ik met een ferme hamerslag onze vergaderingen dien te openen, gevolgd door de vraag of u de laatste dagen veel fraais in onze dierbare gemeente Goyse Meren hebt gevonden?"
Kodde Grombauts: "O, jazeker voorzitter. Op mijn weg  vond ik ondermeer een pracht zandhoop die uiterst uitnodigend werkt om er een zandkasteel van te bouwen, wij zouden heel wel een wedstrijd kunnen organiseren."
Arabella Pattefoon-Oorwurmpje: "Dat is een heel goed idee en zoiets gaat er natuurlijk bij de Bussumse ingezetenen als koek!"
Clovis Bakkeleier: "Als zandgebak!"
Arabella Pattefoon-Oorwurmpje: "Even serieus Clovis, geen voor de hand liggende flauwiteiten alsjeblieft. Wat heb jij zoal gezien?"
 
Clovis Bakkeleier: "Een schitterende trottoirverfraaiing door een kleine bestelauto."
Arabella Pattefoon-Oorwurmpje: "Mooi, mooi, maar daar hebben we al zoveel van gezien. En wat heb jij kunnen vastleggen Karel?
Karel Menobbel: "Ik heb ontdekt dat  de busonderneming Connexxion ook werkelijk schitterend meewerkt door het ophangen van dit uiterst frisse affiche van het radiostation 538."
Arabella Pattefoon-Oorwurmpje: "F-a-n-t-a-s-t-i-s-c-h-!!!"