31.10.20

TIROTOMBA 11

"Toch begrijp ik het nog niet helemaal."  "Dan ga ik het je nog eens uitleggen. De firma Rim Rammenas, je weet wel van die toiletartikelen, huurt een influencer in om zijn nieuwe deodorant "Circumdanda" aan de vrouw te brengen - dat spaart advertentiekosten - en de influencer schrijft juichend op Facebook  en YouTube dat dankzij het zaad van de geelsnuitlemur uit Madagascar, dat ruimschoots aan "Circumdanda" is toegevoegd, zij drie weken okselfris is gebleven en dat zij niets anders meer onder beide armen wenst te gebruiken." "En het volk gelooft dat?" "Nou en of, de omzet van Rim Rammenas is met sprongen gestegen!" "Waarom worden wij geen influencer, wij zijn toch bekend als het duo Zwanzer en Swantje en zouden bijvoorbeeld contact kunnen opnemen met de Drachtster dropfabriek en op YouTube vertellen dat hun keelpastilles ons grote successen hebben opgeleverd bij de Oberammergause Tiritomba Tagung in 2019." "Swantje, er zijn al, denk ik, zo'n honderd Nederlandse influencers actief,  FamkeLouise is niet de enige, je hebt bijvoorbeeld Diane Leeflang en Teske de Schepper, de eerste moet, zoals haar naam zegt, honderdvijfentwintig zijn, maar door gebruik van "Hannekemaaierslevenssap" van "Vivavivat", ziet ze eruit als vijfentwintig. Teske de Schepper is dag in ga uit te vinden op het strand van Egmond aan Zee, ze graaft daar kuilen, waar ze dan juichend in gaat liggen terwijl ze koekjes van glutenvrij deeg met zeepieren en hom van zeebaars van de firma "Klotsemeier en Co." uit IJmuiden eet."