27.6.26

Scheisse

Ik ben ja woetend, één maal per jaar is het  vetranendag en dat heeft alles te maken met main  geboerstag en dus herdenkt men mai. vetraan der vetranen en nu is een bieschen  warm en gaat het defilé niet door. En dat noemt men militèr! Scheisse.