Ik ben ja woetend, één maal per jaar is het vetranendag en dat heeft alles te maken met main geboerstag en dus herdenkt men mai. vetraan der vetranen en nu is een bieschen warm en gaat het defilé niet door. En dat noemt men militèr! Scheisse.