23.6.26

Boe

Alhoewel ik Denemarken en de Denen in het algemeen redelijk hoog in het vaan heb, lieten ze me jaren geleden behoorlijk zitten  met hun Papa Bue's Viking Jazzband. Hoe zo Papa? En waarom Viking, de heren speelden toch niet op lures? En dan dat onzinnige melodietje: "Schlafe nein Prinzchen, schlaf ein". Een wiegeliedje van Brahms, hoe haal je het in je hoofd?