7.10.09

Crisis in 't Gooi 6

Gistermiddag naar de kapper en - fuck three times fuck - terwijl ik vanmiddag even met een paar vriendinnen naar Den Haag wou, regent het de hele dag. Ik had de Range Rover gistermiddag speciaal laten wassen en uitzuigen door ons Philippijnse hulpje, Maria. We hadden destijds de keuze tussen Maria en Fatima, Bastiaan wilde Fatima, vermoedelijk omdat ze grotere, zoals hij ze noemt, prammen, had, maar ik vond Maria een vertrouwingwekkender naam. In ieder geval heeft ze er gistermiddag met behulp van een trapje drie uur haar best opgedaan en stond de Range Rover in onze garage te blinken. Maria moet de Range Rover wel altijd buiten cleanen, want als er vlokken foam op de E-type komen dan wordt Bastiaan angry. Maar goed vanmorgen om kwart over tien kreeg ik de eerste afzegging van Esther en vijf minuten later die van Yvette, dat met dit weer een dagje Den Haag niet in de picture was. Dus heb ik me maar in mijn Burberry double breasted check packaway trench coat (want zo heet de jas voluit) gehesen om Cecile eens flink uit te laten.

Barbara Lebber - Beck, Blaricum