16.10.09

Crisis in 't Gooi 12

Denk je, dat je je husband een nice surprise bezorgd, door een cool shirt te kopen bij "Gooische Mannen", is Bastiaans reactie: "En waar denkt Babsevrouwtje dat ik zo'n belachelijk Kamphueshemd zal gaan dragen? Zeker niet in de E-type en ook niet naar de office. Jeeesus, ik wil er nog niet eens het motorblok van jouw Smart mee cleanen. Ga dat hemd alsjeblieft ruilen voor iets more decent!" "Fuck you Bastiaan, wat is er mis met dat shirt? Leuk patroontje, vrolijk, come on: try it on!" "Ik zal daar gek zijn, da's typisch een hemd voor meelijwekkende televisietypes, die als ze niet op het scherm zijn, toch willen opvallen. Heb je de kassabon? Dan ga je het ruilen!" "Dat doe je morgen zelf maar, want ik zou met een ander Kamphueshemd, zoals jij het noemt, thuis kunnen komen, dat niet naar meneers zin is". "Morgen gaat niet, want ik heb een heel drukke dag at the office en ik ga meteen na mijn werk door naar een dinner en een vergadering van de E-type Society. Belangrijke meeting, want het gaat over chroompoetsmiddelen en die wil ik niet missen." ""Okay, okay, maar als je maar niet denkt, dat ik het shirt ga ruilen, want there is een big chance dat ik meneer Lebber opnieuw met een wrong shirt zou verblijden".
Het eind van het liedje is, dat ik het shirt zelf wel zal afdragen. Moet ik alleen nog een leuk, passend chokertje zien te vinden.

Barbara Lebber - Beck, Blaricum